PUISI

Friday, May 30, 2014


Assalamualaikum..

Syair ini rapat dengan saya .. ??

"Kudoakan kau bertemu jodoh dgn wanita solehah
secantik Balqis & sehebat Khadijah.."

Kasih... cinta yang terindah adalah
mencintaimu,
Sebuah cinta yang membawa kepada
kebajikan.
Cinta yang indah hingga angin syurga
berasa malu burung syurga menjauh dan
malaikat menutup pintu.

“Lalu di mana engkau berada?”

Aku berada dalam kenikmatan dan
kehidupan yang tiada mungkin berakhir
berada dalam syurga abadi yang dijaga oleh
para malaikat yang tidak mungkin binasa
yang akan menunggu ketibaanmu, wahai
kekasih .

“Di sana aku mohon agar engkau selalu
mengingatiku dan sebaliknya aku pun tidak
dapat melupakanmu!”

“Dan demi Allah, aku juga tidak akan
melupakan dirimu. Sungguh, aku telah
memohon untukmu kepada Tuhanku juga
Tuhanmu dengan kesungguhan hati,
sehingga Allah berkenan memberikan
pertolongan kepadaku!”


copy paste
P/S: “Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.”

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Cbox

Subscribe