PENYELESAIAN KEPADA MASALAH ANDA - DOUBLE STEM CELL

Friday, February 14, 2014

Assalamualaikum... salam petang Jumaat.


Hari ni Ana nak cerita sket  berkenaan produk terbaik di pasaran iaitu PhytoScience Double Stemcell. Mesti ada setengah dari korang yang dah tahu pasal produk ni kan. Jadi Ana cuma nak terangkan sikit jea lagi...

Ini adalah kenyataan yang patut korang sume nikmati bersama. Sejak jadi penghuni tetap kat rumah ni...hahaha...Ana risau jugak dengan tahap kesihatan kan. Rasa malas, rasa nak tidur dan macam2 lagi. Tapi sejak Ana mengamalkan makan PhytoScience Double Stemcell ni Ana jadi rajin dan badan pun rasa sihat.

Mula nak makan tu macam takut2 gak sebab first time...tapi Alhamdulillah sejak mengamalkan ni...bukan setakat sihat jea malah jadi rajin nak buat kerja-kerja rumah ni.




KANDUNGAN DOUBLE STEM CELL :

1. Stem Cell Epal - Tinggi antioksidan, mempercepatkan dan melindungi pertumbuhan sel2 baru, pemulihan luka.

2. Stem Cell Anggur - Agen anti-penuaan, menguatkan perlindungan dari UV, meningkatkan kekuatan sel kulit.

3. Ekstrak Acaiberry - Meningkatkan metabolisma, mengurangkan berat badan, memperbaiki aliran darah, menguatkan jantung, membekalkan tenaga, kaya Vitamin A, B1 & E.

4. Ekstrak Blueberry - kaya Vitamin A, C, E, K, tinggi kandungan antioksidan, menyingkirkan toksin & radikal bebas, mengurangkan lemak & kolestrol, meningkatkan sistem imunisasi badan serta membekalkan tenaga.



Amatlah disyorkan kepada mereka yang mempunyai masalah seperti berikut :

* Gout
* Sakit saraf/sendi dan lenguh2 tulang
* Buasir/sembelit
* Kencing manis
* Darah tinggi
* Lemak darah
* Anemia
* Kulit sensitif
* Sistem penghadaman lemah
* Kerap demam selsema
* Mudah letih dan badan lemah
* Tekanan/stress
* Kolestrol tinggi
* Masalah kulit kronik
* Masalah kewanitaan - keputihan, 'kembali dara'

 

Double Stemcell membekalkan nutrient bagi membantu merangsang pertumbuhan dan penggantian sel-sel baru serta pembaikan sel lama ( yang telah rosak/cedera ) dalam darah, organ, kulit dan seluruh anggota badan. Dengan pengambilan teratur setiap hari akan membantu mencegah, merawat serta memperbetulkan masalah/penyakit, seterusnya meningkatkan tahap kesihatan badan. Manfaatnya akan terserlah pada kulit, wajah dan bentuk badan seseorang. Badan akan sentiasa cergas dan penuh bertenaga untuk menjalani kehidupan harian. Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina.




BERMINAT?
JOM ORDER SEKARANG..

Whatsapp/wechat:
014-9405393

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Cbox

Subscribe