QUOTE - SENTIASA TERSENYUM (45)

Thursday, February 19, 2015

Assalamualaikum & salam sejahtera.



Ibarat meludah ke langit, terkena ke muka sendiri... huhuhu
Padan dengan muka aku... hihihi

Dia kata aku banyak berahsia, kau pun sama saja, korang lagilah... emmmm
rupanya kita sama... hahaha, takut nak buka topeng
Kau, aku dan korang semua sama, benarlah kata pepatah... lupa pula apa dia??
Jap nak cari...




Korang mesti hairan bin ajaib, apa yangAna bebelkan... kan!!
Tak ada apa sebenarnya, cuma adegan sebabak dalam buku novel yang Ana sedang baca ni.



Image preview



"Masa merentasi usia yang kian dewasa, terus berjalan biar pernah rebah, terus berdiri biar dilanggar badai, terus berlari walau jiwa mendesah, kerana takdirNYA tak kukenal erti kalah, kerana rindu padaNYA aku terus melangkah, kerana cintaNYA aku tak terasa lelah.... "



Terima kasih kepada yang empunya kata, Ana pinjam kata-kata ini untuk dijadikan ssebagai
penguat semangat agar tetap tabah mengharungi liku-liku kehidupan.



P/S: Jangan lupa sentiasa tersenyum untuk diri!!


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Cbox

Subscribe